tisdag 22 december 2009

Buskul

Häromdagen fick Matte nys på en Greyhound som var på väg ner från Umeå till Lund. Inte ofta vi får träffa likasinnade, så snabbt på telefonen och ordna en playdate till oss.
Tjejen hette Isa och hon var jättesnabb och rolig att springa tillsammans med. Kimchi blev rädd som vanligt och stod mest och hoppade på Matte. Undrar om han tror att hon ska bära honom precis som de gjorde när han var liten...
Hjälp, där kommer de stora hundarna
Bit och Bus
Där kommer Isa...
... vart ska hon?
Lennart spanar efter brudarna
Okej, hon kanske inte är så farlig när hon sitter stilla?
Tittar lite på avstånd
Sedan kom jag på att Isa var ganska söt, dessutom luktade hon väldigt gott. Jag försökte visa mig från min bästa sida, men hon verkade inte så intresserad.
Hm, undrar vilken parfym hon använder?
Jaha, sen kom den pinsamma Lillebrorsan och förstörde allting, jag kollar åt ett annat håll..

Nu håller Människorna på att packa saker, jag tror att vi ska åka till Mormor och Morfar och fira jul
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar