måndag 18 januari 2010

Mer fart

Matte har varit i Lissabon i helgen, så efter några väldigt lugna dagar var det skönt att äntligen få sträcka på benen igen. Småfjantarna sprang runt, runt som vanligt. Jag springer bara när jag måste jaga iväg dem.
Trötta och glada killar
Inte lätt att fånga alla tre på bild
Tittut!
En stilig kille säger Matte. Äh, jag är ju mycket snyggare!
Att de där småfjantarna alltid måste hålle på.... Suck!
Ännu mera spring
Okej då, jag springer väl lite med dem då
Jag är snabbast!!
Nu är vi nöjda
Vacker vy på vägen hem

Jag har fått något geggigt i ögat som kliar hela tiden. Matte säger att det är ögoninfektion. Jag gissar att det är smågrisarna som har smittat mig =(
Matte tvättar mitt öga med ljummet vatten, om det inte hjälper så kanske jag måste gå till veterinären och få någon ögonsalva.

Nu sover till och med de där två bråkstakarna. Bäst att passa på att ta en tupplur medans de är lugna. Imorgon ska vi till Pia igen, Matte måste ju jobba och försörja oss'
Nisse

1 kommentar:

  1. jätte fina hundar du har!
    Tävlar du med dom eller är dom sällskapshundar?

    SvaraRadera