torsdag 14 januari 2010

Sol, vind och vatten

Idag blev det ännu en åktur i bilen. Den här gången for vi till Camilla och Micke i Gärsnäs.
Där fick jag träffa min riktiga storebror Ego och hans kompisar Lilo och Stitch. Först busade jag och Ego en massa inomhus och sedan åkte vi till den fantastiska sandstranden i Borrby.
Där fick jag springa både med Ego och med Lennart. De stora hundarna hade munkorg på sig för de blev så frestade att äta upp oss när vi sprang förbi i en väldig fart
Jag älskar att springa på strandenCamilla, Ego, Lilo och Stitch

Sedan sov jag gott hela vägen hem. Matte trodde nog att jag skulle vara lite lugn här hemma efter den rundan men som vanligt passade jag på att bära alla intressanta saker i lägenheten till min soffa där jag kunde göra en noggrann kontroll av mina fynd...

Men nu är även jag trött, dags att knoppa in

Kimchi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar