söndag 23 augusti 2009

Återseenden

Söndag! Hela Familjen kom och hämtade oss hos Pia. Jag och Nisse har varit där i några dagar då Husse och Matte skulle åka bort med sina jobb samtidigt. Vi blev som vanligt jätteglada över att få träffa våra Människor igen och ännu gladare blev jag när jag upptäckte att vi skulle åka till banan.
Jag och Nisse fick sitta i bilen, och jag grät när jag hörde att de andra hundarna fick springa efter haren.
Idag fick jag ialla fall komma ut på banan och springa en stund utan koppel. Min tass och mitt ben är mycket bättre nu. Det var jätteskönt att få släppa loss lite i sanden. Sedan blev jag trött.

Kimchi var också där. Han växer så det knakar. Känner knappt igen honom längre!
Mamma, jag orkar inte. Ta honom!!!!!!!!Hej Husse =)
Fina syskonen Kimchi och Malli
Gula hund
Camilla och Ego tränar hundutställning inför internationella på Sofiero i september

Sedan var det skönt att få komma hem och sova i den egna soffan igen. Enda bekymret är att Matte har packat en massa saker i bilen, det brukar innebär att hon kommer att vara borta ett tag =(
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar