fredag 7 augusti 2009

Fram och tillbaka

Just som jag hade vant mig vid att bo med min syster Malli, så kom Matte och LillMatte och hämtade hem mig igen.
Jag kände igen alla men i bilen fanns en stooooor hund som heter Nisse. Jag fick hälsa på honom. Han var lite läskig men jag tror att han tyckte om mig. Matte säger att det beror på att jag har gått tillsammans med en löptik....
Skönt att vara hemma igen!
På kvällspromenad med Knäckebröderna!
I onsdags åkte vi till Djursjukhuset i Malmö. Lennart skulle på återbesök och jag skulle få en spruta. Vi fick vänta jättelänge på att Lennart skulle bli färdig och till slut fick vi åka hem utan honom. Då blev jag lite ledsen. Sedan fick vi vänta och vänta och vänta. Först mitt i natten kom han hem igen, då hade han blivit opererad i sin baktass. Jag blev jätteglad när han kom hem.
Har du ont?


Igår var vi ute på tre äventyr. Först var vi i en hundrastgård, där fick jag springa lite. Det var en man där med fyra stora hundar, då blev jag lite rädd och skällde allt vad jag kunde på dem. Storebrorsorna var jättecoola och skällde inte alls, då gick jag och gömde mig bakom dem.
Sedan blev det två promenader i Stadsparken.
Jag vet att jag inte får vara i Människornas säng, så bara för att de jagar ner mig därifrån så har jag hittat på ett jättebra sätt att hämnas. Jag kissar i deras säng innan de ska gå och sova, hihihi. Då kan de inte heller sova i sängen!

Om jag sträcker på mig såhär kanske jag blir lika stor som mina brorsor?!

Kimchi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar