måndag 14 september 2009

Idolen

Jag har jätteont i min baktass =(
Nu har jag hoppat runt på tre ben hela helgen och det är så jobbigt så min andra baktass har blivit helt sårig. Jag hörde Matte säga att jag skulle få komma till en annan veterinär i Helsingborg. Inte för att jag tycker om att gå till veterinären, men det ska bli jätteskönt om de kan göra min tass bra igen.

Så idag blev det bara korta kisserundor och en tur till en liten rastgårde med mjukt skönt gräs och en grop med sand. Det var så skönt att jag var tvungen att springa en liten stund.

Ikväll blev jag så glad, så glad. Gissa vem som plötsligt kom hem?!!?
Min stora Storebror och Idol, Nisse
Jag blev så glad så jag trodde att svansen skulle trilla av
Grabbarna Grus äntligen tillsammans igen

Jag vet att Nisse inte alltid är så himla snäll, men han är den enda Storebror jag har och jag har saknat honom väldigt mycket
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar