torsdag 17 september 2009

Konvalescens

Igår fick jag åka till ett Djursjukhus i Helsingborg. Trots att det var ett helt nytt ställe så förstod jag genast att det var fara å färde.
Matte lämnade mig där och jag fick följa med Veterinären Elisabet. Elisabet var jättesnäll så det hjälpte ju lite
Sedan sövde de mig och när jag vaknade var jag jättetrött och hade ännu mer ont i tassen.
Jag hörde när Elisabet pratade med Matte och berättade att de hade fått ut det onda ur min tass, hon trodde dessutom att anledningen till att jag inte blev bra efter operationen i Malmö, berodde på att de helt enkelt hade öppnat fel trampdyna!!!!!!!!!
Jag kunde nästan höra genom telefonen hur arg min Matte blev fast glad ändå att jag nu kommer att bli frisk igen
Senare på eftermiddagen kom Matte och hämtade mig och jag fick åka hem. Sov hela vägen hem och efter en mycket kort kisserunda så var det skönt att få komma hem och sova i den egna sängen.
Nu hoppas jag att såret ska läka fort så att jag snart får springa igen
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar