lördag 3 oktober 2009

Höststorm

Det vackra höstvädret har försvunnit och plötsligt blev det skånsk vinter på en gång. Regn och blåst på korsan och tvärsan.
Vi skulle ha åkt och hälsat på Kimchi idag, men det är ingen som vill vara ute i det här ovädret
Matte säger att han ska få komma hem nästa helg, så då får vi träffa honom ordentligt allihopa.

Idag har Matte tagit bort mitt bandage. Det är bara litet sår kvar nu och det läker nog bättre utan bandage. Dessutom tycker jag att det är skönt att slippa få nytt bandage varje dag.
Stannar inne och kramar Nallen istället
Det är ganska skönt när det regnar ialla fall, för då får jag sitta inne och mysa med Matte i soffan
Lennart

1 kommentar:

  1. Camilla & Kimchi3 oktober 2009 kl. 08:43

    Hej Lennart!
    Jag lovar att jag är laddad för att komma hem och busa. *Ler* Inte en lugn stund ska det bli. Ni anar inte va jag längtar.
    Många kramar från Kimchi
    P.s det ska bli skönt att få komma ifrån min syrra lite. *ler*

    SvaraRadera