tisdag 20 oktober 2009

Long time

Nu var det länge sedan sist! Det har inte hänt så jättemycket! Vi har hittat en ny hundrastgård i Lund. Fast det är egentligen Lunds Brukshundsklubbs nya tillhåll, men vi har provat den lite i smyg. Det är nog den största rastgård jag någonsin har sett!! Säkert 500 meter lång! Där kan man verkligen sträcka ut i full fart med Nisse =)

Idag fick vi åka med Matte på jobb till Ängeholm. Som belöning fick vi prova Ängelholms fantastiska låååånga och breda sandstrand! Vi sprätte loss så att sanden yrde runt tassarna och jag passade på att svalka mig i badet efteråt! Härlig dag

Milslång sandstrand

Imorgon ska jag tydligen till Djursjukhuset i Helsingborg igen med min tass. Jag hoppas jag slipper att stanna där, jag tycker det är ett läskigt ställe!

Matte har sagt att jag och Nisse ska få vara på semester hos Pia i en hel vecka. Undrar vad semester är egentligen? Familjen ska ialla fall åka till Fuerteventura, fast det vet jag inte var det ligger

Tack och hej, den som ändå fick lite leverpastej

Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar