onsdag 4 november 2009

Tillbaka till sommaren!

Härligt med semester!

Familjen har varit på semester på ön Fuerteventura och inte fick vi följa med. Jag hade gärna fått lite sol och salta bad, men jag och Nisse fick vara hos Pia. Inte för att det går någon nöd på oss där, men varmt är det ju inte hemma i Sverige den här årstiden!

Jag har fått se lite bilder från familjens semester och det såg ju jätteskönt ut!
Poolen och havet, vad är vad..?
Som tur var för Husse så fanns det oändligt mycket aktiviteter på hotellet
Amanda provar spinning
Och efter en dag med aktiviteter är det gott med mat
En dag hyrde de bil och åkte till en av de många vackra sandstränderna, det hade jag gillat!
Stranddag
På kvällen blev det tapas-middag på en spansk restaurang

Matte berättade om en katt som verkade tycka om familjen. Sista dagen när de höll på att packa kom katten och jamade utanför lägenheten. Jag tror att han ville följa med min snälla familj hem till Sverige. Jag kan förstå honom, men vilken tur att de inte tog med sig en katt hem till oss.
Packa ner mig!

Sedan kom Matte äntligen och hämta hem oss från Pia. Tvåbeningarna är sjuka, veklingar är de som inte ens klarar av att åka på semester utan att bli sjuka. Jag passade på att snabbt ligga på alla mina favoritplatser här hemma. Matte tycker att jag ser så rolig ut när jag ligger med tungan utanför munnen, men jag bjuder på det!
Lennart 'the clown', ligger och småler för sig själv i biabädden
Och i hundsängen
Och i soffan
Nu är det bäst att vila upp sig ordentligt för imorgon kommer Kimchi hem på besök. Jag gissar att han nästan är lika stor som jag nu
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar