söndag 12 juli 2009

Inget bus i vårat hus

Hm, jag undrar om Människorna har bytt ut Nisse mot Kimchi.
Han är jättebusig och håller på och leker med mina leksaker hela tiden. Det gör inget men ibland vill jag leka med dem själv. Idag försökte jag busa med honom, men när jag puttade på honom med ena tassen började han att skrika. Då sa Matte att jag fick ta det lite lugnt med honom. Ta det lugnt, det är ju det enda jag gör nuförtiden.

Igår åkte vi till banan. Jag blev jätteglad och när jag hörde haren så gjorde jag ett ryck, det gjorde visst ont i Mattes arm...
Kimchi åker bil till sitt första besök på banan i Simrishamn
Kimchi i gröngräset på Cimbriabanan.

Han är ganska ok ändå, förutom när han biter mig med sina sylvassa små tänder.
Grönsaksjakt

Och så härmar han allting jag gör. Han sover med mig och äter min mat. Han kan väl äta i sin egen skål!
Härmapa
Kimchi skriver blogginlägg
Oj, vad ska Husse säga?!
Jakt på Flygande tefat
Trött



Mitt ben är fortfarande svullet, så det blir inget spring på länge för min del. Tråkigt!

Nu ska jag gå och kolla om Matte glömde ställa undan Kimchis mat.... hehehe
Lennart

1 kommentar:

  1. Va gooa dom är med varandra.. Jätte söta.. Det syns att dom trivs ihop..

    SvaraRadera