tisdag 14 juli 2009

Nålstick och Kisspölar

Nu har Kimchi bott hos oss i några dagar. Han växer och blir mer och mer busig. Han biter i precis allting, alla skor står numera uppe på byrån istället för under och jag har snart inga leksaker kvar som är hela. Jag blir lite trött på honom när han ska bita mig, då morrar jag på honom och faktiskt så slutar han. Då går han och biter i Människorna istället =)
Den Gotiska Knuten

Häromdagen gick vi till Stadsparken. Människorna köpte glass och jag fick inte smaka. Fattar de inte att det är varmt även för hundar?!
I parken
Två trötta killar i tv-soffan

Idag var Patrick här och hälsade på. Han är doktor och har precis utbildat sig till akupunktör. Han är ganska snäll och pratar med mig på ett konstigt språk. Franska sa Matte att det var. Jag fick ligga i min bädd och han klämde och kände på mitt onda ben. Sedan stack han två nålar i benet. Undrar vad det skall vara bra för? Jag fick ligga en stund med dem och sedan tog Patrick bort dem igen. Patrick berättade för Matte att han har en kompis som är Osteopat för hästar, han skulle höra om han kunde vara intresserad av att behandla mig också. Osteopat, det låter ju om möjligt ännu konstigare.....
Akupunktur för hundar
Bästa kudden i stan

Kimchi har varit jättejobbig hela förmiddagen. Han har plötsligt kissat inne säkert fem gånger idag och i förmiddags såg jag till och med att det var en bajshög på vardagsrumsgolvet. Fattar han inte att man ska göra sådant utomhus?! Det luktar ju!!!

Nu blev det lugnt här hemma och då ska jag passa på att sova lite, Härmapan ska givetvis göra detsamma. Fast det är ju bra, då blir det äntligen lite lugn och ro
Lennart

1 kommentar:

  1. Oh lilla Lennart :o) Ja dom kan vara monster dom där små knotten. Hoppas du snart blir bra i dit ben igen så kan du få springa med mina Stora knott :o) Kram på dig lilleman

    SvaraRadera