onsdag 1 juli 2009

Aj, aj, aj

Idag fick jag tillbringa nästan 5 timmar på Djursjukhuset i Malmö
Det var nog mest tråkigt för de andra, för mesta delen av tiden fick jag sova.
När vi kom dit fick jag träffa Mette, henne kände jag igen från mina tidigare besök hos Veterinären. Hon stack en spruta i min rumpa och efter ett tag kände jag hur jag blev jättetrött. Jag försökte hålla mig vaken men till slut ramlade jag nästan omkull av trötthet.
Jag märkte inte så mycket av vad de gjorde, men jag kände att de bar mig och bände och vred på mitt onda ben.
De tog en massa röntgenbilder och Matte sa att jag var jätteduktig
Matte väntar fortfarande på besked om vad det är som är fel på mitt ben, och under tiden fick jag en skena för att avlasta benet. Den är jättejobbig att gå med. Jag kan ju inte böja benet alls. Hur hade veterinären tänkt att jag skulle komma upp och ner för alla trappor här hemma?!
Hoppas vi får svar imorgon
Husse kallar mig för Piraten med träbenet
Fast det är en fin blå färg

Lennart

3 kommentarer:

  1. Vilken otur du har Lennart. Hoppas Du snart blir bra, Så vi springa ihop igen.. Kram Lilo (Miss Rhy´s)

    SvaraRadera
  2. Baloo, Itas och Sessan2 juli 2009 kl. 01:27

    Stackars dig Lennart att behöva gå rundor helt stelbent. Hoppas dom tar den där plattan från dig snart och att ditt ben blir super bra så vi kan busa i vattnet igen....

    Kram till dig från vännerna i Landskrona

    SvaraRadera
  3. Vad har du nu gjort????


    /Tennis

    SvaraRadera