tisdag 30 juni 2009

Framtidshopp

Här kommer nya bilder på vårt framtidshopp!Släpp ner mig!
Babben (?) ger vighet ett ansikte...
Tre skåningar i samspråk över en toffel


Sabina
Idag gick vi till Djuraffären för att köpa bebiskoppel till Kimchi. Matte köpte ett litet smalt koppel med ett ännu mindre halsband. LillMatte valde ett rött litet halsband till valpen.
Kimchi v/s Nisse

Först väntade vi snällt utanför affären, men de som har affären tyckte att det vore skönare för oss att få komma in i luftkonditioneringen. Det var skönt att komma in en stund, och mycket spännande att lukta på all mat och annat spännande. Efter oss i kön stod det två damer, de skulle köpa hundben, vi provtuggade benen och sa att de fick godkännt.
Vi fick varsitt byte som vi bar hela vägen hem...
.... eller nästan hela vägen, Nisse åt upp sitt när vi hade kommit halvvägs
Skönt med ett svalkande tassbad i Stadsparken

Nisse käkade upp sitt ben när vi pausade i Stadsparken. Vi passade också på att bada lite i bäcken, för det är varmt och klibbigt ute idag.
Sedan gick vi hem, jag bar hem mitt ben och nu har jag precis ätit upp det i min favoritsoffa

Lennart

1 kommentar:

  1. Dom e ju SÅÅÅÅÅÅÅ fina allihop :o)
    Nu får man riva dagar :o)
    snart e dom slut och knotten kommer hem :o)

    Sköt om er gott folk och härliga hundar *L*

    SvaraRadera