tisdag 2 juni 2009

Fikapaus och Vackra Tassar

Varmt!
Idag har vi varit sällskapshundar när Matte åt lunch med en kompis och när Människorna åt middag på Stadsparkens Café på kvällen.
Vi fick en liten filt att ligga på medans vi väntade på att alla Människor skulle äta
Trist!

Imorgon ska Matte åka till Norge och träffa en massa neurokirurger, undrar vad de gör. Sedan ska Husse på seglingstävling så i helgen ska vi bo på dagis hos Pia. Men Pia har en massa Greyhundisar och jag har träffat henne på banan, så det kan nog bli jättekuligt!

Det tråkiga är att vi inte kan träna förräns nästa onsdag =(

Lennart

Matte har försökt lära mig att räcka 'vacker tass'. Idag kände jag att jag var lite extra sugen på godis så jag sträckte vackert fram min lilla högertass. Då blev Matte jätteglad och jag fick en massa godis. Mums!

4 kommentarer:

  1. http://www.123minsida.se/picture.aspx?id=28571274


    .Matte var bara tvungen säger hon. Men vetdu vad jag tror Lennart? Den där saken kan säkert inte vacker tass.
    Nattskutt /Tira

    SvaraRadera
  2. Först trodde jag att det var jag!
    Fniss, hans öron är ju värre än mina =)
    Lille Lelle

    SvaraRadera
  3. Duktig du e Lennart. Jag har oxo lärt mig vacker tass, det påskyndar godismatningen ifrån människorna, jag gillar gotta jag...

    nosslick från storebror Churchill

    SvaraRadera
  4. Att vara greyhound är ju ofta mycket väntande tyvärr.. =( Men å andra sidan får man oftast göra ngt kul efter väntan.. =)

    /Chippen

    SvaraRadera