måndag 29 juni 2009

Till ett högt pris

Puh, vad trött jag var igår kväll efter den häftiga upplevelsen i vattnet!
Jag var så trött så jag bara somnade utan att tänka eller märka något konstigt!
Jag kände att Matte klämde lite på mitt ben och plötsligt tändes alla lampor och det kollades noga på mitt högerben ur alla vinklar och vrår.
Matte konstaterade att hela min led var alldeles svullen och dessutom hade jag en stor blodutgjutning på baksidan av leden, precis ovanför den sista trampdynan.
Komplikationer

Idag har Matte pratat med Djursjukhuset och på onsdag ska jag få gå och träffa en Ortoped. Det ska bli spännande för då kanske jag får reda på vad Matte gör på jobbet hela dagarna. Hon brukar ju träffa en massa Ortopeder har jag hört.

Nu orkar jag inte göra någonting, jag har ont i benet och lägenheten kokar av solen som skiner på taken.

Tyvärr blir det nog ingen tävling för min del på lördag..... Lennart

1 kommentar:

  1. Oh nej stackars Lennart :o(
    Hoppas INTE det är något allvarligt
    Tänker på er
    Kram

    SvaraRadera