fredag 27 mars 2009

Fredagsmys fortsättning

Jag gillar att ligga i soffan! Tidigare gjorde jag inte det, soffan var ju jätteläskig med en massa kuddar som man kunde trilla ner emellan. Men Lillfjanten tycker att soffan är jättemysig. Han ska inte tro att det är hans soffa! Ha, numera intar jag den så fort tillfälle ges.

Idag tyckte dock Matte att Lennart skulle få ligga i soffan först (fjäsk, fjäsk) så när han hade lagt sig så hoppade jag också upp.


Det blev himla trångt...

Tyvärr kom Matte på mig med att ligga och gosa med Lennart-äcklet. Hon hann också ta några bilder. Jag gillar inte bildbevis. Någon kan ju tro att jag gillar den här lilla fjanten....

När hon hade slutat att fota blev ordningen återställd: Lillen hoppade ner på golvet igen. Han vet ju vem som bestämmer :)

Nisse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar