onsdag 25 mars 2009

Jobba hemma









Idag jobbar Matte hemma!


Det är lite tråkigt för hon sitter bara framför datorn och stirrar. Ibland pratar hon i telefon.


Men vi har det bra! Det är jätteskönt att vara hemma, då får man ligga och mysa i soffan och ibland kommer Matte förbi och hämtar papper i skrivaren. Då klappar hon oss :)


På lunchen fick vi åka till Hundrastgården! Där är det roligt må ni tro!


Nisse får ha munkorg på sig, för när vi springer blir han lite arg och morrar och biter mig. Matte säger att jag inte ska reta honom så mycket, men jag vill ju bara att han ska leka med mig. Och lite får man ju bitas när man leker.






Här luktar jag på årets första Tussilago!

Matte tog med en platt grej som hon ville att jag skulle hämta. Frisbee kallades det. Den var mest rolig att tugga på.



Här smyger jag på Nisse. Jag är en tiger som snart skall attackera mitt byte...












När vi kom hem intog jag soffläge igen!






Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar