tisdag 31 mars 2009

Vardag - en helt vanlig tisdag

En helt vanlig tisdagsmorgon. Skjutsa Amanda till skolan. Åka med Matte till Helsingborg. Vänta i bilen. Åka hem. Fast på hemvägen hände det något roligt, nästan. Matte svängde in i Landskrona och så åkte vi till Greyhound Park. Men det var låst :(
Så det blev ingen springtur på banan idag heller.

Som kompensation åkte vi till hundrastgården. Jag sprang lite försiktigt eftersom jag har ett sår i tassen. Lennart försökte jaga mig, men jag ville inte springa. Som tur var kom den där Puckohunden istället, så Lennart fick en lekkompis. Ja, alltså hunden heter Puck...
Jag gillar våren!! Härligt med sol och värme!

Nu är vi hemma och vilar oss i soffan
Nisse
Ps. Jag är kär!
Ikväll fick vi gå till en annan hundrastgård. Där fanns det två stiliga Rottweilerfröknar. Den ena var så himla snygg, ni skulle ha sett henne. Fast hon verkade inte riktigt uppskatta att jag uppvaktade henne. Jag förstår ingenting.
De skrämde skiten ur Lillfjanten, hehehe. Sprang och jagade honom samtidigt som de mullrade otäckt. Han blev jätterädd och sprang för sitt liv. Hoppas att jag får träffa henne igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar