söndag 19 april 2009

Nya vänner

Jag vet inte om jag vill att Mattes Lillasyster ska komma och hälsa på igen.
Hon sov i Lillmattes säng, satt i mitt hörn i soffan och i lördags fick vi vara på hunddagiset för att Människorna skulle gå på någon stor fest. Vi blev jätteglada när Husse kom och hämtade oss









Nisse pustar ut efter att ha bott i kollektiv en natt



Matte har satt in en annons på vovve.net för att hitta nya lekkompisar till mig. Nisse vill ju sällan leka med mig och jag skulle så gärna vilja ha någon att leka med
Idag fick jag träffa min första nya kompis, det var en kille som heter Poe.
Vi träffades utanför oss för en gemensam promenad bort till Hundrastgården
I början var vi lite blyga för varandra, men han verkade vara snäll och trevlig.
Poe och pinnen
Jag var jättetrött efter att ha varit på dagis så jag orkade inte springa så mycket. Nisse sprang lite med mig, men idag ville han bara bitas. Typiskt Nisse och visa sig från sin sämsta sida när vi ska träffa nya kompisar.



Hej Kompis!
Poe och Lennart
Har du hittat något spännande?
Poe och Nisse sniffar runt
Skönt att vara hemma igen. Nu ska jag sova i soffan hela kvällen
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar