tisdag 21 april 2009

Trist tisdag


Jag vill inte följa med Husse till jobbet!!
Nu händer det inte mycket för vår del!
Igår och idag har vi varit med Husse på jobbet. Det är ganska långtråkigt
Imorse hade jag ingen lust att följa med, jag ville hellre ligga i favorithörnet i soffan.
Men Husse skulle prompt ha med mig till jobbet. Matte säger att vi ska få stanna hemma själva imorgon bitti, det tycker jag ska bli skönt. Fast Nisse säger att han inte vill. Ska jag berätta en hemlis? Nisse kommer att bli arg, men det struntar jag i!
Nisse är jätterädd för att vara ensam hemma, hihi.
Han tror att Människorna aldrig ska komma tillbaka igen. Därför börjar han gråta så så fort de går hemifrån. Jag fattar inte, han har ju mig =)
Jag vet att de alltid kommer hem igen, de skulle aldrig lämna mig.

Ikväll har jag och Husse sprungit vår milrunda. Vi har jättefint väder i Skåne så jag tycker bara att det är kul att få sträcka på benen
Imorgon ska vi äntligen åka till Simrishamn. Jag ska få en licensbok
Lennart

2 kommentarer:

  1. Spännande med boken Lennart! Springer du mot licens denna säsong? :D Jag är ännu för ung, men att springa efter den där släpande haren är det roligaste jag vet! Hälsningar lillpiraten Tira

    SvaraRadera
  2. Kul att du läser vår sida!
    Visst är det kul att springa?!
    Håll storklon för att jag får min licens innan sommaren =)
    Lennart

    SvaraRadera