tisdag 28 april 2009

Skakningar

Nu har jag varit hängig ett par dagar igen.
Vi fick vara på dagis idag eftersom Matte skulle jobba länge och Husse är i Stockholm.
När vi äntligen kom hem igen så var jag jättetrött.
När Matte lagade mat så låg jag och kikade på henne genom köksdörren. Plötsligt kändes det som om det blev jordbävning igen. Mitt huvud började skaka en massa, trots att jag låg ner platt på golvet
Matte kom och titta på mig och filmade lite. Hon försökte trösta mig och efter en stund gick det över
Jag tycker att det är jobbigt att få skakningar i huvudet.
Nu ska jag vila så att jag är pigg imorgon. Då ska vi till dagis igen, fast den gången ska vi stanna länge.
Husse och Matte ska åka till London några dagar
Trist! Jag hade hellre följt med
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar