torsdag 2 april 2009

Slottshundar och sommartid

Idag blev det en lång dag i bilen! Vi fick följa med Matte till Kalmar. (Matte blev förresten fotograferad på vägen, men hon blev inte särskilt glad över det...)

När vi kom fram fick vi gå en runda utmed strandpromenaden vid Slottet.

Verkligen en passande miljö för en vinthund. Jag önskar att Husse och Matte kunde köpa bara ett litet skånskt slott så att jag fick 3 egna rum :)

Vi hann även med ett besök i Karlskrona. Men där fick vi bara kissa på en parkeringsplats. Inte lika roligt.
Fint väder här i Södra Sverige! Solen skiner, det är 15 grader varmt och fjärilarna fladdrar runt i vinden.
Jag hörde Matte prata med en av sina kompisar i telefon. Hon säger att vi ska vara på Dagis imorgon. Hoppas det är några snygga tjejer där!
Nu vill jag ha mat!
Nisse

Jag har kommit på varför jag är så trött. Matte säger att det är sommartid, vilket innebär att vi måste gå upp en hel timma tidigare än vanligt. Inte konstigt att man är lite sömnig på morgonen när de släpar ut en mitt i natten :(
Nu är det skönt att vara hemma efter en lång dag på resande tass
Lennart





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar