fredag 15 maj 2009

En studie i öron

Matte säger att jag har roliga valpöron. De är väl som öron är mest. Jag tänker inte på hur de ser ut. De fyller sin funktion i alla fall. Jag hör ypperligt väl minsta prassel i alla buskar.

Idag fick vi lite sovmorgon till kl 7. Kort morgonpromenad med Matte. Sedan tog Husse med mig till Hundrastgården innan jobbet. Det brukar han aldrig göra. Ganska roligt. Vi lekte lite och sedan åkte vi till Husses jobb.

På eftermiddagen kom Matte och hämtade mig och lite senare åkte vi till Hundrastgården igen!
Matte passade på att ta en massa kort på mina öron.

Nu ska vi städa för om en liten stund kommer Husses mamma och syster på besök.
Ett jack russel öra....
Lyssnar efter kaniner med ett öra...
Jag kan flyga.....
Trötta valpöron.....
Och tydligen är det så här Matte vill att jag ska se ut...

Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar