tisdag 12 maj 2009

Munkorg

Nisse verkar inte komma hem igen, snyft
Det är bäst att hålla koll på Människorna så att de inte också försvinner!!

Idag har jag varit med Husse på jobbet! Det var dötrist! Fast vi åkte hem ganska tidigt. När Matte kom hem så åkte vi iväg till Landskrona och träffade Jeanette och hennes hundar. Det var jättekul! Den stora svarta hunden, Baloo, var nästan som Nisse. Han morrade på mig och jagade mig. Men jag är ju van så i vanlig ordning gav jag igen lite på de som är mindre. Sessan blev lite rädd för mig men jag är ju inte farlig, jag vill ju bara jaga.

Lennart leker med nyfunna kompisar!
Spännande dofter!
Jag har munkorg på mig för (nästan) första gången.
För säkerthets skull hade vi munkorg på oss. Jag har bara provat min munkorg en gång tidigare. Men när den väl satt på var det inte så farligt. Jag hade fullt upp med att leka med mina nya kompisar
Nu är det skönt att ligga i sängen och vila lite efter en händelserik dag
Lennart

2 kommentarer:

  1. Åhhh! Sessan är ju min halvsyrra! Bara en månad äldre än mig :) Henne hade jag velat träffa, så hade vi kunnat gadda ihop oss mot er storbumlingar! Såndär semester får jag se till att det blir söderut, det hör jag det! /Tira

    SvaraRadera
  2. Världen är ganska liten, trots allt!
    Du får komma till SM. Jag kommer nog att titta in där =)
    Jag tycker att du är jättesöt, så du får gärna komma till skåne
    /L

    SvaraRadera