torsdag 14 maj 2009

Konstiga djur

En ganska bra dag!
Imorse var det upp i ottan igen. Matte och jag var på kisserunda och sedan gick jag och la mig och sov igen när de andra åkte iväg.

Tar igen min skönhetssömn

Efter ett par timmar kom Matte hem igen. Då satt hon och jobbade en stund och sedan var det dags för skogspromenad
Sitter en stund i solen!

Matte undrar om mina öron någonsin ska växa till sig...

Gå och lunka

Konstiga djur

I Skrylle finns det en samling konstiga djur. De ser ut som rådjur, rävar och vildsvin men de rör inte på sig och de luktar ingenting. De är alltid där. De ser ganska fåniga ut tycker jag. Antagligen bor de där.

Jag saknar fortfarande Nisse. Ibland glömmer jag bort att han inte är hemma och tittar upp i hans säng för att kolla om han inte ska vakna snart. Men han är inte där, då blir jag lite ledsen. Tur att jag har mina Människor

Lennart

1 kommentar:

  1. Du om någon tror jag har en räv bakom örat, den kan ju gömma sig så bra mot din färg. Jag har också en räv bakom örat, det är därför även mina öron spretar hejvilt. Men schhh om den hemligheten.
    Tack för att du ligger på min matte att låta mig träffa den där pandapolaren, hon verkar kul!

    SvaraRadera